קולקציות של מוצרים נגד התקרחות

10 בJune 2010 מאת: admin

ארה”ב היא המקור לרוב המוצרים נגד התקרחות. תמצאו שם מאות מוצרים ש-99% מהם לא מגיעים לארץ וספק אם שמעתם על רובם. מה שבולט בין המוצרים זה הקולקציות, כלומר קבוצת מוצרים שיצרן אחד משווק תחת שם המותג שלו. האמריקאים קוראים לזה hair loss system או collection והרעיון הוא לתת פתרון שלם נגד התקרחות תחת שם המותג של החברה. פתרון שלם הכוונה מספר מוצרים שחוזרים על עצמם תמיד – טבליות לבליעה, סרום למריחה שמפו (אחד או יותר) וקונדישנר.

דוגמאות:

1. corvinex – חברה שמציעה 5 מוצרים – טבליות טבעיות של ויטמינים מינרלים וחוסמי DHT, שמפו, קונדישנר, מינוקסידיל 5% עם חומצה אזאלית 5%, ספריי הזנה עם ויטמינים מינרלים מינרלים, copper peptide ותמציות צמחים.

2. Nanogen – חברה בריטית דווקא, שיש לה לדעתי את הקונסילר הטוב בעולם. היא מייצרת ומשווקת גם כמוסות, 2 סוגים של שמפו (אחד מיועד לשמירה על הקרקפת ואחד נגד התקרחות), רולר סיכות (החברה היחידה שמצרפת מוצר כזה לקולקציה), 2 סוגים של תמיסות, קונסילר וספריי משלים לקונסילר.

3. SureThik – חברה קנדית, יש לה קונסילר טוב, שמפו נגד התקרחות, סרום למריחה עם חוסמי DHT ואפילו מסרק לייזר.

4. Spencer Forrest – ידועה בעיקר בזכות הקונסילר שלה Toppik שיש לו קבוצת מוצרים משלימים לעיבוי השיער (אין בארץ), אבל היא מייצרת גם את מסרק הלייזר X5, ומציעה מוצרים נוספים לעיבוי ומתן מראה מלא יותר (כגון Toppek)

5. Origenere – מוצרי יוקרה של משתיל השיער דר’ ארמאני, מיועד בעיקר לנשים, 6 מוצרים כולל קרם לקרקפת רגישה.

6. Avacor – מינוקסידיל רגיל (בקופסא שלהם 2% או 5%), שמפו, קונדישנר, כמוסות, קרם לעיבוי השיער ואפילו ג’ל.

7. Hair Genesis – מותג ותיק שעבר מתיחת פנים ושדרוג מוצרים מבחינת מרכיבים ושכולל כמוסות, שמפו, קונדישנר וסרום.

8. Shen Min – קולקציה גדולה של מוצרים עם תמציות צמחים סינים, עם כמה סוגים של תוספי תזונה, סרום ושמפו.

9. Therapro – מותג חדש יחסית שמפריד את הקולקציה לשתיים – לגברים ולנשים. כולל שמפו, סרום וכמוסות.

10. Super Hair Energizer – קולקציה של מוצרי הזנה על בסיס ויטמינים ותמציות צמחים אך ללא חוסמי DHT, מיועד לנשים בעיקר.

יש עוד הרבה קולקציות, רובן כאלה שכוללות 2-3 מוצרים בלבד, כאן נתתי בעיקר דוגמאות לחברות שמייצרות שילוב של כמוסות עם פתרונות טופיקלים.

הרעיון סביב קולקציה הוא כמובן מסחרי, למכור פתרון מקיף ושלם ולגרום לצרכן לקנות יותר מוצרים של היצרן ופחות מוצרים של מתחרים. כל יצרני הקולקציות טוענים שאת מוצא X שלהם כדאי לשלב עם מוצר Y כדי להשיג תוצאות אופטימליות אבל זה גם כן עניין שיווקי, לרוב אין צורך אמיתי בכל הקולקציה, לדוגמא – מי צריך קונדישנר להתקרחות (מיועד כנראה לנשים בעיקר), השמפו במקרים רבים לא הכרחי, הכמוסות לא תמיד רלוונטיות (למי שלוקח פרופסיה) וכו.

כשמחפשים פתרון להתקרחות כדאי לבחור מוצרים לפי המרכיבים שלהם ולא לפי השם המסחרי שבהחלט יכול להעיד על איכות המוצר אך לא בהכרח על יעילותו. רוב הקולקציות עולות דומה, כמוסות יעלו כ-25-30$, שמפו וקונדישנר כ-15-20$ וכו, פשוט כי החברות מתחרות אחת בשניה על אותו קהל יעד.

למי שמתעניין במוצרים כאלה אני מציע לא לקפוץ ישר על קולקציה ספציפית. קודם כל כדאי לקרוא קצת ולהכיר אותה, לא חסר חומר באינטרנט ואם כבר קונים שווה לשלב מוצרים מקולקציות שונות לפי האיכות והצורך (נניח לבחור שמפו שלא מכיל SLS יחד עם כמוסות שמכילות רמות גבוהות של ויטמינים ותוספים חיוניים ולא סתם מולטיויטמינים). היתרון בקולקציות הוא בדרך כלל המחיר – כשאתה קונה קולקציה שלמה יש הנחות משמעותיות. צריך גם להזהר בבחירה כי יש קולקציות יעילות ואיכותיות מול כאלה שכמעט לא עוזרות, אז כמו שאני תמיד כותב כאן – חשוב להפעיל שיקול דעת.

  • Share/Bookmark
מופיע בקטגוריות: טיפולים טבעיים
תגיות: , , , ,

הוספת תגובה

Spam Protection by WP-SpamFree